30 augusta, 2005

Čo ja z toho hrania mám?

Aby bolo jasné, ja nehrám. Mám absolútny hudobný hluch.
Ale zato rytmus mám úplne nanič.

Sluchový nedostatok mi kompenzuje Jeho terajšia tak, že mi zvláča z ciest recepty.
Tento je zo španielskej Murcie.

Šalát Lepizgi



Pre 6 osôb by malo stačiť:

6 paradajok
6 v koži uvarených zemiakov
šťava z dvoch citrónov
250g čiernych olív bez kôstok
1 neštipľavá paprika, najlepšie zelenej farby
obľúbený olivový olej
soľ

Postup:
Uvarené zemiaky treba stiahnuť z kože a nakrájať na kvádriky s rozmermi 17 x 23 mmm
Na podobnú veľkosť treba nakrájať i paradajky a papriku.
Zemiaky, paradajky a olivy vsypať do misy a premiešať.
Zmes je vhodné obveseliť paprikou, olivovým olejom a citrónovou šťavou.
Odporúčam miešať rukami.

Odvážlivci môžu šalát prisoliť.

Šalát je vhodný ako príloha k pečenému i vyprážanému (trojobal) mäsu alebo "len tak", bez mäsa.

Realizačná poznámka: Na fotke je polovičná dávka bez papriky

Žiadne komentáre: