03 apríla, 2005

Reality show

Včera zomrel človek Karol Wojtyla, pápež Ján Pavol II.
Človek všeobecne známy, vážený, o ktorého život a skutky sa úprimne zaujímajú milióny ľudí.

Od chvíľe kedy bolo súdnemu človeku jasné, že pápež zomiera zemeguľu ovládol hlad.
Hlad po informáciách.
A novinári hlad tíšili zo všetkých síl.
Ale keby len tíšili.
Nadobudol som pocit, že mi nechcú hlad utíšiť, ale chcú aby som spolu s pápežom umrel aj ja.
Lenže na obžerstvo informáciami.

Televízie celého sveta, vážené i tie najbulvárnejšie vyslali spravodajcov i štáby priamo do Vatikánu, aby priniesli smrť najvyššieho predstavitľa katolíckej cirkvi v priamom prenose.
Samozrejme čo najpodrobnejšie.

V sobotu popoludní som bol v centre mesta natrafil som na skupinu ľudí, ktorí podľa môjho názoru, urobili pre umierajúceho pápeža oveľa viac ako imidžovo modliaci sa a trúchliaci.


Nádej Posted by Hello

Žiadne komentáre: