05 apríla, 2005

Deja vu

Minulý piatok som sa rozhodol.

Akosi som už cítil, že niečo nie je v poriadku.
Cítil som to na úplne konkrétnom mieste.
Nie, že by som nemal pekný zadok, to nie, ale po zime sa nejako zvýraznil a už som musel premýšľať ako si čupnem.
Tak som sa opäť postavil na osobnú váhu, naklikal príslušnú stránku na sieti a do primitívnej kalkulačky naťukal vstupné údaje.
A bolo to jasné!
BMI = 30,4

Vlastne už dávnejšie vidno, že som zime pribral.
Ako niekoľko posledných rokov, aj teraz nastupuje pivná diéta.

Prvý mesiac po štrnástej hodine iba dojesť zvyšky po deťoch.
Je dovolená surová zelenina a čerstvé ovocie.
Ak pocit hladu dosiahne hladinu „na nevydržanie“ vypiť maximálne jedno pivo.
Desiatku.

Ďalšie mesiace vynechať aj dojedanie po deťoch.

Pokračovať až kým hodnota BMI neklesne na 27,7 lebo pri hodnote 25,0 vraj už pôsobím strhane a ešte horšie ako teraz.

Tak, a teraz idem zjesť prvú časť dvojdielneho obedu.

Žiadne komentáre: