17 novembra, 2005

Übersexual

Je 17. november 2005 a.d. Deň ako vystrihnutý z béčkového westernu.

Lenivý.
Spoza okien nádherné počasie.
Nefučí. Ibaže kus chladno.
Viditeľnosť, ako keby Všemohúci zobral do čistiarne vzduch.
A ľuďom pamäť.
Nemám komu čo vyčítať lebo i ja som dnes scepenel doma, pri najbližšej rodine.

Aj tu vládne lenivosť.
Siesta.
Zaväzovania sadla, ako by povedala babka.
Na tanieroch umierajú zvyšky rýchleho obeda.
Jeho terajšia zvädla. V spálni.
Šušulky s odkrvenými mozgami ľahostajne zízajú na telku.
Rozprávku dávajú. Tuším štvrtú reprízu.
Lepšie ako pripraviť si tašku do školy. No nie? No áno.

Zapínam počítač.
Sova Ereses hlási, že lenivosť dosahuje rozmery pandémie.
V pošte čosi je. Jeden osirelý list.
K mi píše.
Úprimne sa teším.
Zvláštny vzťah mám s touto K. Samozrejme vyfantazírovaný a s ňou seriózne nekonzultovaný.
Odpovedám.

Vyberám sa po svojej obľúbenj trase na sieti a odbočujem z nej na prvej križovatke.
Na druhej novej zastávke nachádzam mne neznáme slovo.
Do webového GPS robím značku
A zapínam radar.
Pátram.
Čítam.
Robím ďalšie značky.

Premýšľam, kto na Slovensku je übersexuál.
Hej, to je to nové slovo.

Po dlhšej chvíli zisťujem, prepáč Braňo (Mojsej), že posledný už umrel.
Ešte za socíku.
Dedo z otcovej strany.

Hneď mi je lepšie.
Som potomkom posledného slovenského übersexuála!
No ale...
Nemalo by mi 17. novembra robiť lepšie niečo úplne iné?

_____________
Keď je dnes už ten, prepytujem, sviatok pridám zadarmo pár značiek z webového GPS:
übersexual kicks metrosexual
Metrosexual man bows to red-blooded übersexuals
Übersexual

Em lugar do metrossexual, o homem do futuro será "übersexual"
Say hello (or don’t) to the übersexual

Žiadne komentáre: