14 novembra, 2005

Sezóna

Mal som naivnú predstavu, že je sezóna. Dokonca v plnom prúde.

Dávno po prázdninách, Vianoce bezpečne ďaleko.
Už dvakrát som už toto obdobie prežíval just ako teraz.
A nepoučil som sa, trpák sprostý.

Vybral som sa teda k dvanástim mesiačikom.

Mesiačik Blšák si poklopkal po čele, nechápal som a zavrtel hlavou.
Keď videl ako som posmutnel ponúkol mi na obvesenie inovovanú teleshopingovú rybu.
Takú čo škriekala Mery Chrismas, alebo čo a plieskala chvostom keď sa niekto priblížil.
Lenže teraz ryba na seba vzala inú podobu!

Nahý exhibicionista v plášti. Ako z nasprostastých vtipov.
Škriekal síce niečo iné, ale aj on kýval nadrozmerným „chvostom“.
Väčšiu nechutnosť, vystavenú očiam detí, som nevidel.

Šiel som teda poprosiť mesiačka Carrefoura.
Nebol doma.
Odchytil som teda za lakeť jeho sluhu Rollera.
Vypočul si moju, čo najponíženejšiu, žiadosť a niekomu zavolal.
Vzápätí mi povedal E E.

Depka!

Až doma, pri umývaní riadu, mi zišla na um spásonosná myšlienka. (To asi tá teplá voda s detergentom)
Zavolal som Oxane.
Nesklamala.
Požičala.

Nerváčka môže dnes začať plavecký zdokonaľovací kurz s Natálkinou čiapkou na hlave!
Ufff!

Žiadne komentáre: