02 októbra, 2005

Peep show

Kolektív orchestra Dierka rozkoše zorganizoval rekreačno-vzdelávací pobyt na okraji lesa.

Patrím do širšieho nehrajúceho kádra a tak sa očakávala aj moja účasť.

Príchod na miesto pobytu ma ktovieakou radosťou nenaplnil
Mrholilo a deň pokorne umieral. Netešil som sa ani trochu.

Večer v jedálni nepriniesol žiadne vzrušenie ba ani prekvapenie.
Konverzácia dospelých sa postupne zvrhávala na popis žartovných príhod, rozprávanie a ukazovanie vtipov a vyvrcholila bujarým opakovaním notoricky známeho jazykolamu z televíznej reklamy.

Ráno sme sa zliezali na raňajky.
Manželia Počítačovci aj s malilinkým synom.
Kým jedli zverili malého dediča do opatery Silvii.

Nikdy predtým som nevidel nič, čo by ma viac uchvátilo.
Priamo pred mojimi očami sa Silvia zmenila z dvanásťročného dievčaťa na matku.

Žiadne komentáre: