14 októbra, 2005

WYSIWYG

Toť nedávno som u Ivana obzeral fotografie.

Ivan je vášnivý fotograf, ktorého všetok hnuteľný majetok predstavujú fotoaparáty, objektívy, clony, filtre, statívy, vývojky, ustaľovače a všelijaké oné, čo potrebuje fotograf.

Ci beky! Vravím pozerajúc na fotografiu.
Letná krajinka.
Nie gýčovitá. Taká, že ju zatúžite vidieť na vlastné oči.
Raz darmo. Ivan fotiť vie.

- Tam by som sa chcel ísť pozrieť. Vravím
- No, ak ti nevadí, že celá zem je husto obsratá kravami, lúka smrdí močovkou a vo vzduchu patroluje peruť bojových ovadov tak choď!
- Si nechutný!
- JB, uvedom si, že fotka nie je WYSIWYG

Dnes som videl nádhernú ženu. Dokonca išla chvíľu popredku.
Ohrieval som si očičká.
Pri pošte na ňu čakal.
Asi priateľ.
Keď som ich míňal, akurát si prestali navzájom obhrýzať pery a žena prehovorila.

Nebola WYSIWYG.

Žiadne komentáre: