27 októbra, 2005

Karta

Tak sa mi to konečne, po vyše dvoch mesiacoch, podarilo. Vlastním debetnú kartu.

Čo je na tom čudné?
Vedel som, že Jeho Terajšia má debetnú, obyčajnú bankomatovú, kartu Tatrabanky, ktorá sa od mojej sporiteľňovej líšila formátom čísla karty.
Okrem čísla, na prednej stane, mala, a stále má, aj kontrolné trojčíslie.
Neklamný znak, že toto kartou možno platiť po Internete.

Moja sporiteľňová práve prestala platiť, tak som požiadal o vydanie novej, ktorá mi umožní platby cez Internet. Teda Visa electron.
Kartu mi vydali v obvyklom termíne.
Lenže bez kontrolného trojčíslia.
Ubezpečili ma, že všetko je v poriadku, nech len pri platbe smelo zadám tri nuly.

Aj stránka PayPalu to tvrdila a nefrflala.
Platbu som odklepol a nič.
Teda nie nič, na obrazovke mi svietilo, že banka zamietla transakciu.

Tak som sa dostavil znova do moje obľúbenej pobočky Slovenskej sporiteľne s otázkou, kde je problém.
Po niekoľkých telefonátoch kamsi, telefonovala pracovníčka banky, som sa dozvedel, že

- „ups, také karty budú k dispozícii až 15. septembra.“

Nech požiadam o „prevydanie“ karty.
Tak som požiadal.

Pätnásteho septembra mi zo Sporiteľne volali, že mi ešte zavolajú, kedy mi kartu naozaj vydajú.

Kartu už mám a funguje.
A mám takú obyčajnú radosť z vlastnenia vytúženej veci, že som si to poznačil i na blog.

Žiadne komentáre: