18 januára, 2005

Mučiť!

Nedávno som kdesi čítal takýto príbeh.
Muž uniesol kvôli peniazom dieťa solventných rodičov.
Dieťa ho poznalo, bol to ich sused. Zločinec dieťa okamžite zavraždil.
Vzápätí kontaktoval rodičov, ťahal ich za nos a žiadal výkupné.
Rodičia zavolali políciu a na dohodnuté miesto uložili výkupné.
Polícia, na základe stôp na mieste prevzatia výkupného, únoscu po dvoch dňoch dolapila a skutok mu dokázala.
Nastali však komplikácie.
Páchateľ nechcel prezradiť kde unesené dieťa ukrýva.
Dni ubiehali.
Po dvoch dňoch policajti stratili trpezlivosť a pohrozili páchateľovi, že ho začnú mučiť, aby prezradil kde unesené dieťa väzní. Hrozba zaúčinkovala a páchateľ doviedol šokovaných policajtov k mŕtvemu telu.

To, čo ma na tomto príbehu zaujíma je to, čo nasledovalo.
Podanie žaloby za hrozbu mučenia na policajtov. Žalobu podal páchateľ.

A najšokujúcejší pre mňa bol fakt, že sa k prípadu, teraz už hrozby mučenia páchateľa, začali zdesene vyjadrovať aj organizácie ako je Amnesty international.

A to ma dorazilo. Ak sa Amnesty international skutočne angažuje za takéto typy zločincov, tak u mňa stráca akúkoľvek dôveru a podporu.

Kto všetko sa považuje za človeka?
Netvor, ktorý pre peniaze vraždí deti? Vážne?
Majú sa obludy zastať ochrancovia prírody?

Ochoreli sme na falošnú humanitu a tá nás za odmenu vyvraždí.

Žiadne komentáre: