23 marca, 2006

Zlatko 2006

Od včera má pár ľudí na kredenci Linuxa Aurela od Akadémie populárnej hudby.

Pozeral som, lebo ma Džejtí nežne vybodyčkovala od počítača.

Jednému som včera nerozumel.

Ako môže režisér programu vpustiť na scénu odovzdávačov cien v nevhodnom oblečení?

Aby som nehádzal všetkých do jedného vreca tak pome konkrétne.

Riaditeľ Slovenskej televízie vyzeral pri odovzdávaní cien ako bubeník skupiny Bez ladu a skladu po dvojhodinovom koncerte a piatich pivách a nie ako jej riaditeľ.

Redaktor denníka SME vyzeral ako ja v robote, keď nehrozí, že príde zákazník. Otras.
Možno jeho oblečenie zodpovedalo mzdovému ohodnoteniu, ale nie udalosti, na ktorú sa dostavil. Pasoval tam ako sedlo na sviňu.

A inak bolo fajn.

Rýchly program skončil bez toho, aby som sa nasral aj inak ako na oblečení niektorých prihamovancov.

_Vsednosti

Žiadne komentáre: