21 februára, 2005

Zlodeji

Bol som nepozvane na návšteve u system admina.
Zaujala ma tam slovná prestrelka v komentároch k jednému z jeho textov.
Reč bola o vykrádaní tém.
Blogérmi navzájom.
Naozaj ma vie vytočiť ak si niekto uzurpuje výhradné právo na konkrétnu tému.
Ako keby každý maliar nemal právo namaľovať nezábudky len preto lebo ich už niekto pred ním namaľoval.

Všimol som si, potulkami po blogoch, že ak sa nejaká aktuálna téma zjaví na niektorom blogu, ostatní blogéri ako keby zavreli huby. Ako by nemali vlastný názor.
Čoho sa to blogéri boja?
Akejsi konkurencie? V čom?
V naháňaní čo najvyššieho čísla na nejakom počítadle nekomerčnej stránky?
Pche!
Kam sa podela obyčajná ľudská radosť z písania, vnútorná potreba vyjadriť svoj názor na niečo, čo sa deje naokolo?
Bez hlúpeho pocitu, keď môj názor napísaný v komentároch na inom blogu jeho majiteľ zmaže i keď nie je od veci.

Žiadne komentáre: