10 apríla, 2006

Čas vyfukovania vajec

Začiatkom pôstu som sľúbil sám sebe, že budem venovať svoj čas tomu, čo má zmysel.
Presnejšie, viac času.

Začal som hneď a pokúsil som sa naučiť robiť moje šušulky brmbolce.
V ten večer sa síce nepodarili, ale pôst som začal sľubne aj tak.

Prišiel koniec pôstu. No dobre, blíži sa.

Nie, nejdem si dávať ďalšie záväzky typu Prekonaj sám seba a vytrvaj.
Chcel som pre šušulky pripraviť niečo zvláštne, a predsa veľkonočné
A stále nič.

Až dnes.

Na okno ICQ mi zaťukal cudzí človek, Ronnie
Je nepodstatné čo chcel.
Dôležité je, že sa predstavil a nechal vizitku
Na jeho blogu som našiel to, po čom mi duša pišťala. Ny:

Veľkonočné vystrihovačky

Stačí stiahnuť, vytlačť (sú vo formáte .pdf), vystrihnúť a lepiť a lepiť a lepiť...
No a čo, že sa ich pár nepodarí! No nie?

_Vsednosti

Žiadne komentáre: