03 apríla, 2006

Zadky

Hnusný mini článok. Neodporúčam čítať slabším povahám.

„... mimochodom, Džejtí má veľký, alebo malý zadok?“
Nepohoršujem sa nad drzosťou, lebo otázku položila osoba mne vzdialeno-blízka a v súvislosti, ktorá nie je pohoršujúca.

Len sa tak zamýšľam, čo by som odpovedal, keby mi otázku položil napríklad nejaký lenivý oficiálny prieskumník, taký, čo má legitimáciu s okrúhlou pečiatkou so štátnym znakom.

Spomínam o akých veľkostiach ženského zadku som už počul. Napríklad:

... keď si sadne na korunáčku, tak ešte osemdesiat halierov trčí!
... to je riť, z tej by sa sralo!
... z toho nespadneš!

Kupoval som už pre Džejtí kadečo, ale obyčajné(!) „gaťky“ ešte nie.
Naozaj by ma zaujímalo, či „bežní“ muži kupujú „bežným“ ženám obyčajné bavlnené nohavičky.
Prečo nie?


_Nezodpovedane

Žiadne komentáre: