05 apríla, 2006

Fragment

Úryvok z nočného dialógu. Opravil som iba preklepy.

...
[22:42] Cvi: a prečo sa potom každý muž (skoro) na to pýta, či žena bola?
[22:43] Cvi: dokonca aj tí, čo boli prítomní celý čas...
[22:43] Jb: no... to je iná vec. Muž bude ťažko predstierať orgazmus.
[22:44] Cvi: no veď ani žena to nerobí rada, ale ako to, že to muži nevedia? To mi nie je jasne.
[22:45] Jb: Nemáš ľahšiu otázku?
[22:45] Cvi: Nie. Prosím, aspoň to skús.
[22:46] Jb: Jedno vysvetlenie mám.
Asi to nevedia, lebo ani ženy to občas netušia. Aj to sa pýtajú po poradniach na sieti.
[22:46] Cvi: ahaaaaaaaaaa? A pritom moja kamarátka vo veku 17 to povedala jasne.
[22:46] Jb: Ako?
[22:47] Cvi: no, som sa jej pýtala, že ako to mám vedieť a ona mi povedala, že to je ten stav, kedy tam už neznesiem ďalší dotyk... teda na čas.
...

Dnes, 5. apríla, je neoficiálny Deň zdravého sexu.
Naozaj.
Overte si na webe.

Máme formálny dôvod hovoriť otvorene o radostiach a starostiach sexuálneho života.
Pohoršuje vás publikovaný záznam dialógu? Napíšte mi prečo.

_Vsednosti

Žiadne komentáre: