30 novembra, 2007

Tri roky

Druhého decembra to budú tri roky, čo som na blogu vyvesil svoj prvý text.

Tri roky je pre niekoho krátka doba, pre mňa dlhá.
Za tri roky, no dobre za posledný rok, som prežil veľa zmien, ktoré môj život od základov zmenili.
Blogovať som neprestal hoci som musel zmeniť zdroje inšpirácií.
Celé mesiace som nepublikoval ani bodku.
Zážitky patrili do kategórie nepublikovateľných.
Však JT?

Môžete povedať, že tento text je bez pointy, len o mne.
No a?
Je to môj blog a články píšem ja.
Nechcete aj vy (do svojho blogu)?

8 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

JB, každý tvoj text je s pointou.. :)
A neprestávaj písať, aj keď ako vravíš, zdroje tvojich inšpirácií sa zmenili..
držím ti palce...

Anonymný povedal(a)...

Tri roky - hranica, keď sa z novorodenca stane dojča, potom batoľa, a potom dieťa predškolského vevku. V prvých troch rokoch dieťa dostane základy pre svoj celý budúci život, vytvrár sociláne väzby,hoci si z toho nič nepamätá. No skrátim to. Pvene verím, že sa dožiješ oficiálnej dospelosti svojho najmladšieho "dieťaťa".
Zdenkab

Anonymný povedal(a)...

fajn.

Blueska povedal(a)...

tak si snáď pripijeme, nie?

Jej bývalý povedal(a)...

Blueska: to je, po dlhom čase, konštruktívny nápad

Blueska povedal(a)...

tak si sa odo mňa predsa len dočkal aj nejakej konštrukcie :o))

Jej bývalý povedal(a)...

Blueska: ani som sa nemusel namáhať :-)

Úplne iná povedal(a)...

Aj mňa blog zmenil.
Aj ty.