15 júla, 2005

Teória relativity

Napísané ako komentár Kozovho článku Myslím, že ešte môžeme byť radi.

Neviem či ešte medzi juniormi koluje vysvetlenie pojmu relativita z mojich gymnaziálnych rokov. Táto:
Strčím ti prst do zadku.
Ty máš prst v zadku, ja mám prst v zadku.
Relatívne sme na tom rovnako.
Ja som však na tom lepšie.

Televízia Markíza mi strká komerčný prst do zadku, keď záverečné titulky filmov odsúva do ľavej štvrtiny(?) obrazovky a do pravých troch štvrtín pustí reklamu, samozrejme s ohlušujúcou silou zvuku.
Sme na tom relatívne rovnako lenže ten prst je v mojom zadku.
A možno aj v zadku zákazníka, ktorý zaplatil za reklamu na celú plochu obrazovky. Ale to už špekulujem.

Minulý týždeň mi Markíza zarazila svoj prst tak hlboko, že mi ním mohla zabrnkať po krčných mandliach.
Nenamáhala sa prerušiť film, len ho, osvedčeným spôsobom, odsunula nabok, stiahla mu zvuk a odvysielala reklamu.
Pozeral som ako černoch na polárnu žiaru.

To som si veru nemyslel, že aj počas reklamy si budem odskakovať na záchod alebo nalievať pivo z chladničky s cudzím prstom zastoknutým v tele.

Žiadne komentáre: