ano. toto sa im podarilo. a dari sa im preto, lebo pospolity lud nas zabudol, ze slova maju svoj vyznam. a slovo "luxus" rozhodne neznamena "z nudze ctnost."
neviem, ci sa vobec oplati tymto zaoberat. reklamne slogany tvorene marketingovymi pracovnikmi. reklamne slogany, ktorych uroven zodpoveda urovni predavaneho tovaru. reklamne slogany, ktore lietaju nasim vzduchom ako komare ci otravne muchy. mozes vykupit cely sklad s Biolitmi a nezbavis sa toho. treba len ignorovat. pravda, vdaka takymto ignorantom mozu marketingovi pracovnici tvorit dalsie a dalsie nezmysly. nikto ich nepokefuje, lebo nikto to nevnima. nuz, vyzera to tak, ze napokon dospejem k nazoru, ze by sme si to vsimat mali. :-) ale nie, to radsej slnko, vodu, vzduch, deti, tie perfektne cervene topanky z luxusnej koze na vysokom podpätku s rafinovaným zapínaním a ... ;-)
Ono je to asi podobné všade (nielen v slovenskom meradle). Ale ten luxus - prisilný slogan. Vychádza však práve z toho "nemyslenia". Alebo z "myslenia" na snahu prežiť. Hoci aj vo falzifikátoch...
ano. toto sa im podarilo. a dari sa im preto, lebo pospolity lud nas zabudol, ze slova maju svoj vyznam. a slovo "luxus" rozhodne neznamena "z nudze ctnost."
OdpovedaťOdstrániťk.: Neviem prečo, ale luxus pre všetkých mi znie ako socializmus pre všetkých. Jednoducho je to somarina.
OdpovedaťOdstrániťVystihla. si to.
odvar kópie luxusu. Na originály totiž väčšina nemá. A po čase sa stratí ostrosť videnia.
OdpovedaťOdstrániťsilviah:mohlo by sa, v Košiciach, povedať že:
OdpovedaťOdstrániťBlšák - luxus pre všetkých?
neviem, ci sa vobec oplati tymto zaoberat. reklamne slogany tvorene marketingovymi pracovnikmi. reklamne slogany, ktorych uroven zodpoveda urovni predavaneho tovaru. reklamne slogany, ktore lietaju nasim vzduchom ako komare ci otravne muchy. mozes vykupit cely sklad s Biolitmi a nezbavis sa toho. treba len ignorovat. pravda, vdaka takymto ignorantom mozu marketingovi pracovnici tvorit dalsie a dalsie nezmysly. nikto ich nepokefuje, lebo nikto to nevnima. nuz, vyzera to tak, ze napokon dospejem k nazoru, ze by sme si to vsimat mali. :-) ale nie, to radsej slnko, vodu, vzduch, deti, tie perfektne cervene topanky z luxusnej koze na vysokom podpätku s rafinovaným zapínaním a ... ;-)
OdpovedaťOdstrániťk,: Oplatí...
OdpovedaťOdstrániťprečo?
OdpovedaťOdstrániťAby si tvorcovia sloganov nemyseli, že sme všetci ronakí,
OdpovedaťOdstrániťNemyslia. Im je to jedno. Vytvoria slogan a dostanú zaplatené. To je všetko.
OdpovedaťOdstrániťA s tými Košicami - čo ja viem? Nepoznám košický blšák.
:-)
Poznáš v Bratislave Miletičku...? Blšák je čosi podobné.
OdpovedaťOdstrániťOno je to asi podobné všade (nielen v slovenskom meradle).
OdpovedaťOdstrániťAle ten luxus - prisilný slogan.
Vychádza však práve z toho "nemyslenia". Alebo z "myslenia" na snahu prežiť. Hoci aj vo falzifikátoch...