04 júna, 2008

Holič

Holič, ak treba kaderník, pracuje v službách. Jeho služby využívam keď sa chcem dať ostrihať.

Vtedy ma figu zaujíma jeho meno, či je vysoký, moodrooký, ako sa oblieka.
Zaujíma ma cena jeho služby a moja spokojnosť.
Platí, že za rovnakú službu a pri mojej rovnakej spokojnosti platím rovnakú cenu.

Tak teraz rozhutujem či to platí napríklad o operačných systémoch alebo o mobilných operátoroch.
A, ako zvykol hovoriť jeden z mojich šéfov, či mi s reťazou nenanucujú aj kravu, ktorú nechcem.

2 komentáre:

Neviem povedal(a)...

Chcem reagovat na tento clanok, ale je taky komplikovany, ze neviem skonstruovat jednu dobru odpoved.:)

Tomu rozumiem ,ze rovnaka sluzba rovnaka cena. To je ok. Ale zamiesat do toho spokojnost neviem. Ta sa ako vyjadruje, da sa nejak merat? To je velmi subjektivne hodnotenie. Kazdy ma inu mieru spokojnosti.

OS a mobilny operator.
OS ponuka vela ,,sluzieb,, ktore clovek vie vyuzit, ale aj take ktore nepotrebuje. Plati aj za to co nepotrebuje aj za to co ano. Teraz od coho zavisi jeho spokojnost? Toto iste plati aj na mob.operatora akurat tam si vies niektore sluzby neaktivovat respektive aktivovat a zato platit. Teraz to, ze je s tym clovek spokojny ci nie zavisi od neho.

U holica sa ti nepaci strih ktory ti spravil, tak bud este viac skrati clovek vlasy, alebo si kupi ciapku, alebo pocka kym narastu a odide k inemu sa strihat. Za sluzbu zaplatis tak ci tak. Nebol si spokojny tak ides inam. Co moze holic okrem strihania a inych, tomuto remeslu prislusnych sluzieb, ponuknut, nanutit?

Tu spokojnost neviem vyriesit.:)
Dobry clanok na rozmyslanie:)

Som spokojny s mob.operatorom ale mam od neho sluzbu ktoru vyuzijem velmi malo krat. Platim za nu a preda som spokojny:)

Dal mi zabrat tento komentar ale aj clanok:)

Jej bývalý povedal(a)...

Máš pravdu v tom,že moju spokojnosť nemožno objektívne merať, vlastne žiadnu spokojnosť.
Ja som spokojný ak mám pocit, že som zbytočne veľa neplatil a ten pocit vo mne udržiava i konkurencia môjho favorita.